wtorek, 24 stycznia 2012

Szanse na Awans do półfinału jeszcze są !!!!

Szansa Polski Na Awans
Co musi, zrobić Polska, aby awansowała do półfinałów Me 2012 w piłkę ręczną. To proste - musi wygrać w meczu w środę z Niemcami. Uważam, że Polska będzie się chciała zrehabilitować po porażce z Macedonią i wygra.
Jednak, żeby Polska awansowała, musi wygrać także Szwecja z Danią (derby Skandynawii) oraz Serbia, musi ograć Macedonię, wtedy właśnie to my awansujemy.
Szwecja vs Dania
- Szwecja nie ma już szans na awans do półfinałów, ale mecz z Danią to zawsze derby Skandynawii, dlatego myślę, że Szwecję stać chociaż na to, żeby zremisowała z Danią.
Serbia vs Macedonia
- Zdziwiło mnie, że Serbia ma już zapewniony awans do półfinałów i powalczą o medal. Myślę, że mają nawet szanso na złoto. Jest to przeciętna drużyna, ale przecież są gospodarzami, czyli pomagają im ściany i sędziowie. Ale wracając do meczu Serbia musi przynajmniej zremisować z Macedonią, boję się tylko, że mając zapewniony awans nie będą grali na 100%. Jednak gospodarze na swoim terenie powinni wygrać.


Moje przewidywania na finał ME 2012
    Według mnie Polska nie wyczerpała jeszcze limitu szczęścia i awansuje do półfinałów i tam zagra z Hiszpanią, którą ogra, a w finale zagra z Serbią, z którą nasi przegrają. Kto będzie 4 drużyną??? To oczywiście Chorwacja. Chorwaci wygrają według mnie na tych mistrzostwach brąz.


Dla mnie najlepiej by było, gdyby wszystko Polska wygrywała, bo mamy znakomite nazwiska, które grają w Drużynie Narodowej. W siatkę i w rękę, jesteśmy w czołówce na świecie, ale nie umiemy zdobyć złota, co jest??? A Serbia złoto na ME w siatkówkę  teraz mają szansę na złoto w rękę, a za rok są przecież znowu MŚ w Serbii. Czy znowu złoto dla Serbii??? Mam nadzieję, że tym razem dla Polski.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz