niedziela, 22 stycznia 2012

ME 2012 in Handball

Musiałem o tym napisać, gdyż jestem wielkim fanem piłki ręcznej i "Orłów Wenty". Mam nadzieję, że awansują do 1/2 finału. Maja na te szanse, choć trochę one zmalały po wczorajszym remisie ze Szwecją, ale jestem z nich dumny, że nie przegrali tego meczu. Niemcy także zremisowali z Serbią i według mnie plan jest prosty, wygrać z Macedonią jak najwyżej i później z Niemcami. Jeśli tak będzie, a jutro Niemcy ograją Danię to Będziemy mieli po 7pkt. w tabeli i liczę na to, że to my będziemy mieli lepszy bilans bramkowy.

Mecz Niemcy vs Serbia
Jeśli oglądaliście ten mecz to można powiedzieć, że Serbowie powinni go wygrać. A tylko zremisowali i zacząłem się obawiać o mecz Polska vs Niemcy. Choć w 2010 roku na ME z nimi wygraliśmy. Serbowie byli zbyt pewni siebie. Będę bardzo ucieszony jeśli nie wyjdą z grupy.


Awans do turnieju kwalifikacyjnego na IO
Jeśli awansujemy do 1/2 finału to awans na turniej będziemy mieli zapewniony. w półfinale chciałbym, żeby Polska zmierzyła się z Hiszpanią i ten Mecz wygrała, a w finale z Chorwacją i ten mecz też oczywiście chciałbym żeby wygrali. Było by to spełnienie jednego z moich marzeń. Ale jeśli nie tu to na IO 2012.

Co się dzieje z Francją
Jeśli ktoś z was widział jakiś mecz z Francją na tych ME to wie, że to nie ta sama Francja co kiedyś. Zdziwiło mnie, gdy Francja wyszła z grupy bez punktów, a WAS??



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz